O pizza cu faina dietetica, din aluat cu gust bogat, pregatit sanatos, prin asocierea fainii integrale cu seminte de in, cu proteine vegetale din ciuperci champignon si aromata cu un sos crud, din rosii proaspete, usor picant. INGREDIENTE: Pentru aluat: –         200 gr faina dietetica din macinis integral, de grau –         50 gr seminte de in –         175 ml apa –         o lingurita de cimbru macinat –         ½ lingurita de... mai mult

Bomboane aperitiv cu carne de vita, asociata sanatos cu seminte de in, pregatite in cuptor si aromatizate intens cu miresme bogate nutritiv. INGREDIENTE : –         400 gr carne tocata de vita (am folosit cu max 20% grasime si raportul colagen/proteine de 15%, comercializata prin LIDL) –         o ceapa –         2 linguri faina de seminte de in (seminte de in rasnite) –         o lingurita de boia de ardei dulce –         ½... mai mult

O cafea bogata in antioxidanti, benefica pentru sistemul nervos, un energizant racoros, pentru zile toride, in special. INGREDIENTE : –         radacina maruntita de cicoare (de la magazine naturiste) –         apa plata –         cuburi de gheata, de cicoare –         anason macinat, dupa gust –         indulcitor natural (optional)   PREPARARE: Se prepara o cafea de cicoare infuzand cca 15 minute in apa plata incalzita la 80 de grade, radacina uscata de cicoare... mai mult

Un dulce usor picant, natural, cu ingrediente crude, bogate in nutrienti valorosi, un energizant fara riscuri. INGREDIENTE: –         350 gr smochine deshidratate Pentu sosul picant de piersici: –         3 piersici, bine coapte –         o lamaie mare –         ½ lingurita de pudra de ghimbir –         ½ lingurita de scortisoara macinata   PREPARARE: Se spala bine piersicile, li se indeparteaza samburii, apoi se feliaza, se maruntesc si se plaseaza in blender. Se spala bine... mai mult

O friptura pregatita la cuptor, din pulpa de vita degresata, fara adaos de grasimi, cu arome picante. INGREDIENTE: –         750 gr pulpa de vita –         2 foi de dafin –         o capatana de usturoi (aproximtiv 160 gr) –         o lingurita de piper boabe –         o legatura de patrunjel verde –         o lingura de boia de ardei dulce –         sare neiodata, dupa gust   PREPARARE: Se spala bine pulpa de vita... mai mult

  O reteta ce confera carnii de iepure o aroma si o fragezime excelente, cat si un adaos important de nutrienti si un ajutor in digestie. In continutul de grasimi, carnea iepurelui de camp ocupa locul al treilea dupa cea de  curcan si de pui. Carnea iepurelui de casa este insa mai grasa decat  a celui de camp, dar mai frageda, de aceea nu necesita marinarea indelungata, de ordinal orelor,... mai mult

O marinata rapida, din ingrediente naturale si nutritive, pentru carnurile animalelor de gospodarie, ce fierb mai repede decat  a celor salbatice si nu necesita tinerea la macerat multe ore, dar care le fragezeste si le imprima un gust puternic aromat. INGREDIENTE: –         o ceapa –         o bucata de telina –         ½ de morcov –         ½ lingurita de cimbru macinat –         ¼ lingurita de pudra de rozmarin –         2... mai mult

O ciorba incarcata de vitamine si minerale, din zarzavat si stir verde, imbogatita cu proteine din smantana, degresata insa, pentru un adaos minim de grasimi saturate. INGREDIENTE: –        o ceapa mare –        2 radacini tinere de morcov –        2 radacini tinere de patrunjel –         o radacina de telina, mica –         un ardei gras –         o manunchi de stir, proaspat cules (din gradina blocului) –         4 fire de cimbru proaspat, de... mai mult

O salata racoritoare, de vara, bogata in licopen din rosiile proaspete, cat si in alti antioxidanti valorosi si in acizi grasi omega, din sosul crud de papadie. INGREDIENTE: –          3 rosii –          2 cepe –          3 linguri de sos de papadie –          sare neiodata, dupa gust (optional) Pentru sosul de papadie: –          un manunchi de frunze proaspete de papadie (aprox. 75 gr) –          5 linguri de seminte de floarea soarelui (aprox.... mai mult

Un sos consistent, bogat in antioxidanti si in acizi grasi esentiali, gustos si important pentru o hranire sanatoasa. INGREDIENTE: –         un manunchi de frunze proaspete de papadie (aprox. 70 gr) –         5 linguri de seminte de floarea soarelui (aprox. 50 gr) –         un ardei gras (aproximativ 65 gr) –         o crenguta de cimbru verde –         o lingurita de ienibahar boabe –         sucul unei jumatati de lamaie –         200 ml apa... mai mult