O reteta obtinuta din patlagina infuzata in ulei de masline extravirgin, presat la rece, prin care rezulta un ulei cu proprietati hranitoare si tamaduitoare, excelent pentru salate. INGREDIENTE : -          9 gr de patlagina tanara, cu radacina, frunze si tije florifere (abia formate) -         175 ml ulei de masline extravirgin, presat la rece   PREPARARE: Se culege patlagina dimineata, se spala foarte bine sub jeturi puternice de apa, se sterge cu un... mai mult

O reteta cu oua preparate sanatos, coapte si imbogatite cu varza alba, usor aromatizata cu cimbru, bogata in fibre, pentru o buna digestie si absorbtie. INGREDIENTE (pentru 4 portii): -          4 oua -          275 gr varza alba, proaspata -          1/2 lingurita de cimbru uscat -          4 fire de marar verde -          sare neiodata, dupa gust   PREPARARE: Se separa galbenusurile de albusuri. Se spala varza, se... mai mult

Un suc bogat in antioxidanti si cu efect depurativ, absolut delicios. INGREDIENTE (pentru 250 ml) : -          200 gr de afine (ptr. aprox. 50 ml de suc) -          200 ml apa plata -          o crenguta de rachitan uscat -          picaturi de stevia lichida (optional)   PREPARARE: Se aduce apa in punctul de fierbere si se  toarna peste crenguta de rachitan, apoi se acopera 10 minute, timp in care rachitanul isi revarsa in apa... mai mult

Rondele cu dulceata naturala a prunelor coapte si cu aroma puternica si imbietoarae a mirodeniilor bogate in antioxidanti. INGREDIENTE (ptr 15 bucati): -          175 gr faina dietetica, din macinis integral de grau -          45 gr seminte de in, rasnite -          un praf de sare -         150 ml apa -          6 prune (aprox. 245 gr) -          scortisoara macinata, dupa gust -          cuisoare, dupa gust   PREPARARE: Se aduna pe planseta faina, semintele... mai mult

O reteta de inspiratie clasica, preparata corect, fara adaos de grasimi si fara amestec de proteine animale, cu vinete tinere, carne proaspata de curcan si seminte de in bogate in acizi grasi esentiali. INGREDIENTE: -          800 gr carne tocata de curcan -          900 gr vinete -          50 gr seminte de in, rasnite -          200 gr ceapa -          3 catei de usturoi -          o lingurita de boia de ardei dulce -          o... mai mult

O salata apreciata, avand ca vedete de sezon ardeii proaspeti si carnosi, dulci si nutritivi, asezonati simplu si gustos. INGREDIENTE: -          750 gr ardei gras (soiuri carnoase) -          2 linguri de ulei de masline extravirgin, presat la rece -          sucul unei jumatati de lamaie -          sare neiodata, dupa gust   PREPARARE: Se spala bine ardeii, se coc dupa preferinta (pe jar, pe tabla), apoi se curata de coaja coapta. Se aduna... mai mult

O reteta clasica, simpla si rapida, dar mai ales bogata in acizi grasi esentiali si antioxidanti. INGREDIENTE: -          1 kg trunchi de crap pescuit, eviscerat -          2 linguri de oregano uscat -          100 gr usturoi -          o legatura de patrunjel verde -          sare neiodata, dupa gust   PREPARARE: Trunchiul de crap se spala bine, se curata de solzi, se portioneaza, se sareaza si se asezoneaza cu  oregano uscat, apoi se plaseaza... mai mult

Un bors concentat in culoare si nutrienti, pregatit sanatos, pentru o hranire corecta si un  gust excelent. INGREDIENTE: -          275 gr boabe de soia -          275 gr sfecla rosie -          4 linguri de otet de mere, natural -          o ceapa -          un ardei gras -          o radacina de patrunjel -          o telina mica -          500 ml bors natural, de putina -          o legatura de leustean verde -          sare neiodata, dupa gust... mai mult

Preparat astfel, broccoli este un rasfat culinar, imbietor, delicios si mai ales sanatos. INGREDIENTE (pentru 2 portii): -          275 gr broccoli -          ¼  lingurita de sare neiodata Pentru sos: -         50 ml ulei de masline, extravirgin -          2 oua -          sucul unei jumatati de lamai -          ½  legatura de marar -          piper negru, macinat, dupa gust -          sare neiodata, dupa gust   PREPARARE: Broccoli se desface in buchete, se spala bine, apoi... mai mult

Un sos excelent pentru asezonarea salatelor si in special a legumelor fierte, pregatit sanatos, in varinta dietetica. Am inlocuit cele 200 gr de unt din varinata originala, cu 100 ml de ulei de masline extravirgin, evitand astfel grasimile saturate animale si profitand de bogatia in acizi grasi omega 3 a uleiurilor vegetale, cu precadere a celor presate la rece. INGREDIENTE: -          100 ml ulei de masline, extravirgin -          4 oua -         ... mai mult