Va doriti o inima sanatoasa, o piele perfecta si un creier performant  ? Consumati din cand in cand frunzele si fructele alunului de padure si veti beneficia de toate aceste standarde de sanatate. Frunzele alunului sunt un important tonic venos, avand si efect hemostatic si vasoconstrictor. Ele constituie un tonic nutritiv, digestiv si nervos. Au proprietati antiinflamatoare, cicatrizante si dezinfectante. Alunele, fructele acestui atat de apreciat arbust, prin procentul ridicat... mai mult

O reteta pentru o dieta echilibrata, asociind corect proteinele slabe din pieptul de pui, cu varza proaspata, bogata in fitonutrienti si saraca in calorii. INGREDIENTE: –       500 gr piept de pui –       o varza noua, de aprox. 1 kg –       un ardei –       o legatura de ceapa verde –       2  foi dafin –       1/2 lingurita de boabe piper –       1/2 lingurita de cimbru –       2 linguri de bulion –       o legatura de marar verde... mai mult

O reteta vegetariana, consistenta si echilibrata nutritiv, cu proteine vegetale din ciuperci proaspete si adaos variat de verdeturi, bogate in clorofila si antioxidanti puternici. INGREDIENTE: –       500 gr ciuperci –       6 fire de ceapa verde –       3 fire de usturoi verde –       un ardei verde –       5 frunze de papadie –       5 frunze de patlagina –       5 fire de marar verde –       5 fire de patrunjel verde... mai mult

O ciorba echilibrata, pregatita sanatos, fara ulei, cu carne de miel asociata cu stir prospat cules (din gradina blocului), pentru un gust deosebit si nutrienti pe masura. INGREDIENTE: –       500 gr coaste si sira de miel –       2-3 morcovi –       o ceapa uscata –       3 fire de ceapa verde –       o radacina de telina romaneasca –       un ardei –       un manunchi de stir verde –       o legatura de leustean verde... mai mult

O salata recomandata intr-o dieta echilibrata, bogata in grasimi sanatoase si antioxidanti. INGREDIENTE: –       500 gr broccoli –       un avocado –       un lime –       o legatura de usturoi verde –       ½ legatura de marar verde –       sare   PREPARARE: Se spala bine si se desface in buchete broccoli, se fierbe in apa cu putina sare, pana se patrunde, apoi se strecoara. Se taie in doua avocado, de-a lungul samburelui, se... mai mult

O reteta fara gluten, cu blat copt din oua si cu umplutura aromata din telina cu mirodenii, imbogatita cu rizomi de iris, importanta sursa de sanatate pentru organism. INGREDIENTE: Pentru blat: –     6 oua –     40 gr amarant (stir) verde –     140 gr smantana (20 %) –     60 gr iaurt (3,5%) –     2 lingiuri ulei de masline extravirgin –     ¼ lingurita... mai mult

O licoare savuroasa, bogata nutritiv, o combinatie perfecta ce ajuta absorbtia nutrientilor continuti. INGREDIENTE: –          2 petale de iris (stanjenel) –          o tulpina de rubarba –          50 gr samburi de migdale –          picaturi de stevia rebaudiana (optional, dupa gust) –          apa plata, in functie de concentratia dorita (minim 200 ml) Intrucat migdalele, recunoscute ca puternic alcalinizant pentru organism, nu contin vitamin C, pentru absorbtia... mai mult

Va doriti un protector hepatic si al pielii  ? Invatati sa profitati de efectele miraculoase ale irisului sau stanjenelului, planta aflata la indemana, prin parcuri si gradini, al carei nume isi are originea in mitologia greaca, la zeita soarelui, Iris, iar semnificatia sa este speranta, credinta si intelepciunea. Dupa aparitia crestinismului, irisul a fost considerat floarea fecioarei Maria, iar mai inainte de crin, a constituit simbolul monarhiei franceze. Bogat in... mai mult

O reteta din ingrediente crude si nutritive, un dulce rapid si sanatos ce constituie intotdeauna un ideal izvor de energie. INGREDIENTE: –          200 gr curmale (cu samburi) –          2 linguri de seminte de floarea soarelui –          50 gr samburi de migdale –          4 linguri de suc de lamaie   PREPARARE: Se lasa curmalele 10 minute la hidratat, apoi li se scot samburii si se plaseaza in robot. Semintele de floarea soarelui se rasnesc, obtinandu-se o faina, iar... mai mult

O reteta cu boabe dulci de fasole, sursa importanta de carbohidrati si de proteine vegetale, pregatita corect, fara adaos de grasimi, cu verdeturi de primavera si asezonata cu patrunjel verde si pudra de ghimbir, pentru usurarea digestiei. INGREDIENTE: –          350 gr fasole alba, cu bobul mare –          o legatura de ceapa verde –          un fir de usturoi verde –          o legatura de loboda rosie –          o... mai mult