O supa consistenta, o imbinare dulce de nutrienti, pregatita din ingrediente sanatoase, corect asociate. INGREDIENTE : –         500 gr rasol de vita –         500 gr ceapa –         un ardei (am folosit conservat sanatos, cu sare) –         2 frunze de dafin –         o lingura de boia de ardei dulce –         coriandru uscat, dupa gust   PREPARARE: Se spala bine si se fierbe rasolul de vita, pana cand se patrunde si incepe... mai mult

O varianta a clasicei fasole batute, din fasole pestrita, o bogata sursa de fibre si de proteine vegetale, usor picanta, servita in boluri din gogonele murate, o excelenta asezonare de gusturi. INGREDIENTE : –         350 gr fasole pestrita, boabe –         250 gr ceapa –         15 gr boia de ardei dulce –         14 gr usturoi –         2 frunze de dafin –         o lingura de ulei de masline extravirgin, presat la rece (optional)   PREPARARE:... mai mult

O tarta aperitiv, nutritiva si cu arome ce pot constitui si deliciul unei gustari sau a unei cine excelente. INGREDIENTE : Pentru aluat: –         100 gr faina dietetica din macinis integral de grau –         100 gr faina de porumb (malai) –         120 gr iaurt gras (10%) –         ½ lingurita de piper negru macinat –         ½ lingurita de sare neiodata Pentru crema: –         250 gr branza telemea de vaca –         85... mai mult

Pentru iubitorii de esente tari, o cafea verde simpla, cu gust de fan proaspat, consumata in scopul revigorarii organismului. INGREDIENTE: –          10 gr cafea verde macinata –          200 ml apa PREPARARE: Se aduce apa la punctul de fierbere, se lasa sa fiarba 2 minute, se intrerupe fierberea si se adauga peste cafeaua verde macinata. Pentru arome, se pot adauga mirodenii, sau fructe uscate.

O reteta concentrata in nutrienti, un dulce sanatos, binevenit oricand, mai ales alaturi de o cafea. INGREDIENTE (pentru 8 bucati): Pentru aluat: –          1 cana faina dietetica, din macinis integral de grau –          1/2 cana faina de in (seminte de in rasnite) –          1/2 cana cafea neagra (2 linguri de cafea prajita, la 100 ml apa) –          1/4 cescuta de ulei de masline extravirgin –          1/3  cana zahar brut –         ... mai mult

Va doriti un accelerator al metabolismului si un inhibitor al glucozei in sange ? Consumati boabe de cafea, indeosebi din cele verzi, care nesupuse prajelii, isi pastreaza nealterat continutul de acid clorogenic, ce are rol important in neutralizarea radicalilor liberi, atat de daunatori structurii sistemului celular. Continutul bogat in polifenoli, antioxidanti cu rol de incetinire a procesului de imbatranire, recomanda cafeaua verde ca important anticancerigen si detoxifiant. Consumul cu moderatie... mai mult

O crema nuritiva si apetisanta, concentrata in licopen, un dulce sanatos. INGREDIENTE: –         480 gr dovleac copt –         50 gr alune de padure, crude (rasnite) –         o lingurita de nucsoara macinata   PREPARARE: Se taie in bucati si se curata de samburi si de coaja dovleacul, apoi se coace in cuptor, pana se patrunde. Se paseaza si se asezoneaza cu alune de padure rasnite si cu nucsoara macinata. Se amesteca,... mai mult

O reteta ce fragezeste si aromatizeaza pulpa de vita, imbogatind-o cu antioxidanti valorosi, ce ajuta digestia si o fac irezistibila ca gust. INGREDIENTE: –         2 kg pulpa de vita –         o legatura de cimbru uscat –         4 linguri de boabe de coriandru (de la Kamis) –         4 linguri de busuioc uscat (de la Kamis) –         3 linguri de ulei de masline extravirgin –         2 linguri de ghimbir macinat (de la... mai mult

O reteta ce confera ficatului de porc, fragezime si un gust placut. INGREDIENTE : –         1 kg ficat de porc –         650 gr praz –         o lingurita de piper negru, macinat –         3 linguri de ulei de masline, extravirgin –         usturoi pisat, dupa gust –         o legatura de patrunjel verde –         sare, dupa gust PREPARARE: Se spala bine ficatul de porc, se cresteaza in felii, apoi se adauga prazul spalat, curatat si feliat,... mai mult

O ciorba hranitoare, cu proteine complete, provenite din asocierea orezului brun si a boabelor de linte, deasemenea bogata in fibre, asezonata cu lamaie si tarhon, pentru un plus de antioxidanti si pentru un gust imbietor.   INGREDIENTE : –         250 gr linte verde –         45 gr orez brun –         75 gr morcov –         75 gr radacina de telina –         50 gr radacina de pastarnac –         50 gr radacina de patrunjel... mai mult