O salata in trend, o combinatie acceptata si recomandata de nutritionisti, care confera organismului un cumul de nutrienti. INGREDIENTE (pentru o portie): –     150 gr porumbe –     2 frunze de ridiche alba (aprox. 27 gr) –     1/4 lingurita de ulei de cocos (optional)   PREPARARE: Se curata de codite si se spala bine porumbele, apoi se asezoneaza cu frunzele de ridiche alba, bine spalate si tocate. Pentr cei ce doresc... mai mult

Va doriti o imunitate ridicata si un stimulator al functiei renale? Consumati porumbe, fructele padurii, ce pot fi gasite pe rugul porumbarului, pana la sfarsitul toamnei si care sunt foarte bogate in tanin, substanta antioxidanta, cu actiune tonica. Mai contin minerale (calciu, potasiu, zinc, fier, magneziu) si vitamine (provitamina A, vitamine din complexul B si vitamina C), flavonoizi si acizi organici. Aceste substante confera porumbelor calitati nutritive si tamaduitoare, ce... mai mult

O reteta, ce prin imbinarea ingredientelor, aduce celor ce o consuma un plus de antioxidanti si de acizi grasi esentiali, indispensabili unui organism sanatos. INGREDIENTE (pentru 2 portii): –     500 gr macrou –     300 ml suc de rosii –     3 foi de dafin –     ½ lingurita de ghimbir –     75 gr ceapa rosie –     o lamaie –     patrunjel verde, dupa gust –     sare, dupa gust   PREPARARE: Se spala foarte bine si... mai mult

O reteta prin care se accentueaza aroma verzei de Bruxelles cat si calitatile sale nutritionale. INGREDIENTE : –      500 gr varza de Bruxelles –      ½ lamaie –      o lingura de seminte de canepa –      o lingura ulei de canepa, presat la rece –      ½ lingurita de boia de ardei dulce –      ½ lingurita de boabe de coriandru, rasnite –      un praf de piper negru, macinat –      sare, dupa gust  ... mai mult

    O supa consistenta, preparata sanatos, bogata in fibre si in proteine vegetale, cu gust aromat, imbogatita cu ulei de canepa, pentru un aport ai celor opt aminoacizi esentiali, continuti de acesta. INGREDIENTE: –     500 gr linte rosie –     125 gr crossini bio (cu quinoa, patrunjel si usturoi) –     175 gr radacina de patrunjel –     135 gr radacina de telina –     100 gr morcov... mai mult

Briose preparate cu ingrediente asociate corect, sanatoase si delicioase, ideale pentru un vin aperitiv. INGREDIENTE (pentru 10 bucati): –       1 si 1/4 cani faina dietetica, din macinis integral de grau –       o cana gulii rase fin (o gulie potrivita) –       ½ cana apa minerala –       ¼ cescuta de ulei de masline extravirgin –       o lingurita de bicarbonat de sodiu –       2 linguri de suc de lamaie –       o lingurita rasa de... mai mult

Un aperitiv sau gustare concentrata in nutrienti, rapida, potrivita pentru ceai sau cafea. INGREDIENTE: –       135 gr faina dietetica, din macinis integral, de grau –       30 gr ulei solidificat de cocos –       65 gr morcov –       65 gr ceapa rosie –       o lingurita, cu varf, de bicarbonat de sodiu –       o lingura de suc de lamaie –       o lingurita de seminte de chimen –       4 gr de marar proaspat –       un... mai mult

Bautura catifelata si gustoasa, un ajutor in digestie, hranitoare si bogata in antioxidanti. INGREDIENTE (pentru 2 portii):         –         4 pere (aproximativ 500 gr)         –         80 ml ceai de silur (infuzie)         –         o lingura de seminte de in          –        1/2 lingurita de silur uscat          –        o lingura de suc de lamaie   PREPARARE: Se infuzeaza silurul (1/2 lingurita de silur uscat la 100 ml apa) si... mai mult

Gutui proaspete, invaluite in dulcele mierii, pentru a le astampara asprimea si imbogatite cu nutrientii valorosi ai silurului uscat. INGREDIENTE (pentru o portie):        –          175 gr gutui (o jumatate de gutuie) Pentru sirop:         –         50 ml ceai de silur (infuzie)         –         un praf de silur uscat         –         o lingura de miere de albine   PREPARARE: Se infuzeaza silurul (1/2 lingurita la 100 ml apa clocotita) si se... mai mult

Va doriti ochi sanatosi, ageri si sclipitori? Ii puteti avea, daca folositi planta renumita pentru calitatile ei oftalmologice si nu numai. Silurul, prezent in Romania in zonele insorite ale pasunilor si fanetelor, cu flori albe in dungi violete si cu centrul de culoare galbena, mai este benefic si aparatului digestiv, stimuland functile hepatica si biliara. Printre substantele chimice ce alcatuiesc aceasta planta, se afla unele extreme de rare, cu principii... mai mult