Un dulce cu pere proaspete, imbogatite cu antioxidani si grasimi sanatoase, gustos si aratos. INGREDIENTE (pentru 4 portii): -          2 pere jambon (aprox. 650 gr) -          50 gr fistic crud -          2 lingurite de seminte de in -          5 lingurite de suc de lamaie   PREPARARE: Se spala bine perele, se taie in jumatati, se curata de samburi, apoi se scobesc longitudinal si se stropesc cu suc de lamaie (cam... mai mult

Un mod de a consuma cu placere sfecla rosie cruda si de a usura digestia carnii tocate prin asezonarea cu patrunjel verde, proaspat. INGREDIENTE : -          500 gr carne tocata amestec (vita si porc) -          2 cepe -          2 ardei grasi -          250 gr sfecla rosie -          o lingurita de cimbru de gradina, macinat -          usturoi, dupa gust -          o legatura de patrunjel verde -          sare neiodata, dupa gust   PREPARARE:... mai mult

O reteta menita sa imprime pieptului de pui o aroma intensa si imbietoare. INGREDIENTE (pentru 2 portii) : -          350 gr piept de pui -          o felie de radacina de telina -          o tulpina mica de telina, cu frunze -          un praf de piper negru, macinat -          un praf de sare neiodata   PREPARARE: Se spala si se curata telina, apoi se spala bine pieptul de pui, se sterge de apa... mai mult

O supa imbogatita cu seminte de chia si asezonata cu hrean crud si frunze de patrunjel verde, pentru aromatizarea gustului dulceag al acesteia. INGREDIENTE : -          5 stiuleti de porumb -          1-2 cepe -          un ardei gras -          o felie de telina -          un morcov -          o lingura de seminte de chia -          o radacina subtire de hrean -          patrunjel verde, dupa gust -          sare neiodata, dupa gust   PREPARARE: Se... mai mult

O reteta crud vegetariana, moderna, cu seminte de chia si gust asemanator cu al icrelor de peste, un substituent ideal al acestora, imbogatita cu ulei de patlagina, pentru un plus de nutrienti. INGREDIENTE : -          75 gr de seminte de chia -          100 ml apa -          125 gr ceapa alba -          40 ml ulei de patlagina -          o lamaie -          sare neiodata, dupa gust Pentru garnisit: -          masline verzi si ceapa rosie... mai mult

Va doriti un aliment cu un valoros continut nutritional, fara contraindicatii? Ei bine, cele mai noi si documentate sfaturi nutritionale recomanda folosirea semintelor de chia, ale plantei Salvia Hispanica, ca hrana excelenta, cu beneficii multiple pentru organism. Calitatile lor sunt complexe intucat au in componenta fibre, acizi grasi esentiali, proteine, antioxidanti, vitamine (A,B,E,D) si minerale (calciu, fosfor, potasiu, cupru, zinc, sodium, fier, iod, magneziu, mangan). Aceasta alcatuire le recomandanda in... mai mult

O reteta obtinuta din patlagina infuzata in ulei de masline extravirgin, presat la rece, prin care rezulta un ulei cu proprietati hranitoare si tamaduitoare, excelent pentru salate. INGREDIENTE : -          9 gr de patlagina tanara, cu radacina, frunze si tije florifere (abia formate) -         175 ml ulei de masline extravirgin, presat la rece   PREPARARE: Se culege patlagina dimineata, se spala foarte bine sub jeturi puternice de apa, se sterge cu un... mai mult

O reteta cu oua preparate sanatos, coapte si imbogatite cu varza alba, usor aromatizata cu cimbru, bogata in fibre, pentru o buna digestie si absorbtie. INGREDIENTE (pentru 4 portii): -          4 oua -          275 gr varza alba, proaspata -          1/2 lingurita de cimbru uscat -          4 fire de marar verde -          sare neiodata, dupa gust   PREPARARE: Se separa galbenusurile de albusuri. Se spala varza, se... mai mult

Un suc bogat in antioxidanti si cu efect depurativ, absolut delicios. INGREDIENTE (pentru 250 ml) : -          200 gr de afine (ptr. aprox. 50 ml de suc) -          200 ml apa plata -          o crenguta de rachitan uscat -          picaturi de stevia lichida (optional)   PREPARARE: Se aduce apa in punctul de fierbere si se  toarna peste crenguta de rachitan, apoi se acopera 10 minute, timp in care rachitanul isi revarsa in apa... mai mult

Rondele cu dulceata naturala a prunelor coapte si cu aroma puternica si imbietoarae a mirodeniilor bogate in antioxidanti. INGREDIENTE (ptr 15 bucati): -          175 gr faina dietetica, din macinis integral de grau -          45 gr seminte de in, rasnite -          un praf de sare -         150 ml apa -          6 prune (aprox. 245 gr) -          scortisoara macinata, dupa gust -          cuisoare, dupa gust   PREPARARE: Se aduna pe planseta faina, semintele... mai mult